LEYFI PULLOVER

Eilen illalla aloin neuloa Interweave Knits Fall 2010 lehdestä neulepuseroa jonka nimi on tuo Leyfi pullover. Minulle jäi vielä tuosta edellisestä villatakista sen verran lankaa jäljelle että ajattelin neuloa sen ensin loppuun ja sitten siirryn seuraavaan lankapussukkaan joka on ihanaa Cascaden Pastazaa ja mallikin on jo valmiiksi ostettu Villapeikolta. Tykkään tästä Leyfi puseromallista sen takia että se on taas ihan erillainen mihin olen ennen törmännut. Paksu villalanka ja pitsikuviot yhdistettynä miellyttävät minua myös kovasti jostakin syystä. Varmasti Jared Floodin (Brooklyn Tweed) innoittamana, koska rakastan hänen töitään. Päivitän projektin etenemistä taas kuvien kera sen etenemisen aikana. Lanka siis Cascaden Eco Wool ja puikot 6mm.

Kommentit

  1. Leyfi pullover on ollut mulla pakko-saada-neuloa-listalla siitä asti kuin lehti ilmestyi :) joten seuraan mielenkiinnolla miten edistyy. Mulla on vielä lanka päättämättä tohon.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

You can leave comments also in english if you like, thank you.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

HIHAT JA VARTALO YHTEEN

LÄMMIN SHAALI TALVEKSI - COPSE / BT FALL 2015

YKSI SUKKA , PEITON KOLMANNES JA VARTTIA VAILLE VALMIS VILLURI